tisdag 6 maj 2008

Älskade familj

Hur skönt var det inte att få vara ledig i fyra dagar då? Tror nog de flesta håller med om att det var välbehövligt. Fram för fler långledigheter.

Jobbade i lördags och flängde mellan Sthlm, Eskilstuna och Västerås.
Middag på kvällen hos svärmor o svärfar, även svägerska med familj var där, svärmor o svärfars bekanta samt min mamma, pappa och bror. Supertrevlig kväll med god mat, massa snack och så lillebror som trollade med kortleken. Du är grymt duktig!

Vi kom väl hem efter midnatt och kom i säng och somnade vid 02 på natten. Familjen sov över och vi käkade frukost ute på verandan på söndagen i det fina vädret.
De hade släpet med sig för att få plats med möbler som vi skulle ha, jaja, jag skulle ha. Sambon blir galen på allting han inte tycker får plats. Men lite av möblerna är till ett kommande projekt också.

När de åkte hade de fått med sig en motorcykel i retur som lillasyster skall ha och övningsköra på. Kändes lite konstigt, men betydligt bättre att hojen kommer till henne än någon annan. Trots allt är det min första cykel som jag köpte för egna pengar när jag var 16-17.

Tack för en underbar ledighet och helg. Älskar min familj enormt mycket, ni är bäst!

Inga kommentarer: