tisdag 20 maj 2008

Nattsuddande

Vi skriver 22.25 och jag har fnulat med saker till morgondagen då vi har Stunt & Streetkväll på Bromma flygfält. Samt hunnit med ett avsnitt med de desperata hemmafruarna.

Snart blir det att krypa ner i snarklådan och catcha lite sömn innan alla tre väckarklockor bryskt påminner mig om att klockan är 05.00 och jag ska åka till jobbet. Tur man har galna kollegor som livar upp när det är lite motigt på säljfronten just nu.

Attans hormoner så virvlar åt alla håll och kanter. Fick dämpa ner skiten med godis idag.
Men man får äta snask när det är den tiden på månaden då magen svullnar likt en väderballong och det molar och man tycker allmänt synd om sig själv eftersom ingen annan orkar göra det :-)

Har ni tänk på hur sjukt jobbigt det är att vänta på en del svar? Som när man söker jobb och man väntar på att någon skall ringa till exempel. Finns massa mer saker än just jobb, men ni förstår säkert vad jag menar. Känns ju som sju svåra år.

Godnatt därute!

1 kommentar:

Mia sa...

Eller när man ligger där hos tandläkaren och han petar och petar, skrapar och trycker och man undrar "varför säger han inget?!" Känns som år och dar innan han berättar hur det ligger till. Man hinner ju befara det värsta 10 gånger om! Jag ska till tandläkaren på lördag och börjar bli nojjig!