tisdag 29 juli 2008

Bästaste arbetsplats och människor

Vi styrde bilen mot Västervik i fredagsmorse för att åka ner till MC-Dagarna och jobba. Vädret var kanon och det var hur kul som helst att träffa massa trevliga människor (bland andra Lazslo och hans flickvän, Stellan & Maria Egeland) Redax är given med tillhörande söta tjejer i form av chefredaktörens fru och dotter.

Jag var nöjd när jag lämnade jobbet på torsdagskvällen eftersom jag sålt in lite fler annonser till vårt kommande nummer. Man får mer energi när det går bra såklart. Berättade för Manfred & Henning när jag kom ner att vi var lite närmare målet och de blev såklart glada.
På lördagen när Mia kommit tillbaka efter en promenad från stan säger Manfred att de är nöjda med mitt arbete och överlämnar en flaska champange. Underbara människor och kollegor!
Vad rörd man blir av att få deras uppskattning, det känns hur grymt bra som helst! TACK som tusan!!

Så himla trevligt när man trivs på ett jobb och har så bra kollegor + deras familjer.
Det enda mörka molnet på himlen nu är att Maria - vår grymma layoutare slutar på MC-Nytt idag för att börja jobba på en annan tidning (inom samma förlag, så du kommer inte undan bruden) Det blir tomt efter dej tjejen, du är ju bäst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får jag vara med och bestämma är ni med som ordinarie på MC-Dagarna nästa år! :)

/Redaktörn

Mia sa...

Iiih, tack igen för presenten och de snälla orden. =)