torsdag 24 juli 2008

Osemester

Känns som att man inte alltid hinner uppdatera bloggen så ofta. Kan bero på att man är tillbaks från semestern och inte har samma tid längre :-)

Har blivit två sena kvällar den här veckan, såna när man är hemma kring 23 eller midnatt och bara vill krypa i säng för att orka gå upp dagen efter.
När jag körde ut bilen från parkeringen vid tåget idag så hade jag blicken åt höger eftersom en gubbe skulle börja backa. Såg lungt ut så jag vände skallen till vänster och där är en kvinna på väg att angripa min vänstra sida av bilen.

Eftersom hon bara ser åt andra hållet och inte har en blick åt mitt håll så hinner jag i alla fall tvärnita. Skakar bara på huvudet och tittar på henne. Nu har hon kanske lärt sig en läxa, vad tänkte hon med egentligen? Bra att titta på åt båda håll innan man kör ut. Pju, alltför ofta stöter man på kvinnor som inte skall framföra fordon...

Jobba i Västervik i dagarna två, lovely med det här vädret som vi har nu! Kanske man kan få lite brun färg på den blekfisa huden.

Tack för alla kommentarer och för att ni kikar in här, det är jättekul!

Inga kommentarer: