söndag 24 augusti 2008

Underbara helg

I lördags stod vår förening, ProSörmNord i Strängnäs på Mälardagen. Det gick bra och många människor kom och pratade. Vi sålde ett gäng pins till förmån för forskningen och vädret var toppen!

Idag for jag och sambon iväg till en skrothandlare i Flen som sålde ut lite grejer. Himmelns jises vad saker han hade, riktigt kul att gå omkring och kika. Hittade en trälåda och en gammal båtgrej eller vad det var. Den sistnämnda skall syster ha. Jag är urusel på att pruta, så det kostade 100:-, men vad sjutton. Kul att sambon tyckte det var roligt att kika också, han kanske börjar bli omvänd? Eller är han helt enkelt van vid mitt loppisliv efter ett par år tillsammans ;-)

Tog en rask promenad med hunden nyss och sambon kom precis hem från träningen, så nu blir det varma mackor till kvällsmat. Mums!

Trevlig kväll till er!

1 kommentar:

LillaFlisan sa...

Vilken trevlig blogg!
Jag är inte så hemma i Torshälla men auktionen låg nära torget där kyrkan ligger.Man åkte in på en smal gata och auktionshallen ligger inklämd mellan två villor. (Till vänster om kyrkbacken sett från slussen) Hoppas att du förstår min urusla beskrivning.. ;-)
Flisan