onsdag 29 juli 2009

Gotland

Ännu en liten paus mitt i sommaren. Vi styrde kosan mot Gotland och var borta en vecka. Nu är snart semester slut och det har, som vanligt, gått alldeles för fort.
Vi har försökt ta dagarna som de kommit, utan att planera in för mycket för då blir man bara besviken. Nu får man snart ta vara på kvällar och helger lite mer.M och hans kusin fångade magneter som de kallade dem
M gräver vid en strand på Fårö
Det var inte varmast i vattnet, men väl så vackert
Utsikt från Visby

2 kommentarer:

Ida sa...

Vilken härlig blogg du har!
Du frågade efter receptet på cheesecaken.. Du hittar det här: http://recept.nu/1.15858/leila_lindholm/efterratter_godis/agg_mejeri/new_york_cheesecake_med_blabar
Jag lovar att den är farligt god! :)

Kram, Ida

vardagsvitt sa...

HÄRLIGT!!!
Jag har bestämt mig någon gång ska jag till Gotland!!
Kram Marith