måndag 9 juni 2008

Underbara allt

Tiden rullar på, hinner inte skriva varje dag i bloggen även fast jag gillar att skriva av mig.
Långhelg har det varit och vi har haft älskade M hos oss. Alltid kul när busfröt förgyller tillvaron här hemma!

I lördags jobbade jag med gänget på Custom Bike Show och chefens fru Mia hade gjort en suveränt god smörgåstårta till oss. Stort tack för att du var så gullig och kul att träffas var det också!

Sen har helgen bestått i en massa trädgårdspyssel vilket är en stor glädje. När vi flyttade var trädgården inte något att hurra för, vilket är förståligt då säljaren bodde ensam i stort hus och med en stor tomt att sköta. Vi gör små etapper hela tiden och nu senast är det uteplatsbyggande i en del av trädgården.



En vacker lilja i trädgården


En av fyra ödlor i vår damm (vattnet ser inte så roligt ut med algerna tyvärr)


En av alla fördelar med att bo på landet. De magiska solnedgångarna

1 kommentar:

Mian sa...

Nu ska jag till slut passa på att kommentera på din blogg. TACK SJÄLV! Det var jätteroligt att ses till slut, och jag är glad att du är MC Nytts nya säljare.

Vi ses väl i Västervik om inte förr. då kan vi fortsätta beundra människor... :-D

Ha det bra så länge.