lördag 31 maj 2008

Loppis

Mina loppisfynd är inte riktigt fixade till det ändamålet jag skall ha dem till, men vill ändå visa upp dem. Vem vet, ni som läser kanske också har ideér!



Söt sockerskål/gräddkanna i nysilver.
Tyckte de var så charmiga så jag kunde inte motstå priset (30:-)


Tennfat som nog kan komma att användas som ljusunderlägg
(5:- för fyra stycken)


Formen, som kanske varit en gammal sockerkaksform(?) fick jag gratis.Så kostnaden för detta blev 35:-

Träfatet och trägrejen med den torkade blomman skall givetvis fixas om. Vad det blir får ni se framöver. Det bästa av allt var att prylarna var gratis.

2 kommentarer:

Mia sa...

Fina loppisfynd! Ska bli spännande och se vad de får för placeringar. =)

Nu ha rjag gått om dig i antalet besökare, yay! =)

Monica sa...

Hej
Tack för upplysningen ang trollsländelarverna som ser ut som monster. Jag misstänkte att det kunde vara såna....och så upptäckte jag ju din fina blogg :)
Tjingeling
Monica