torsdag 17 juli 2008

Loppisfynd

Jag var på loppis hos en tjej i samma lilla by. Hon har även en antikaffär inne i stan, men dagen till ära var det loppis och med bra priser! En gammal rar dam tyckte det var så roligt att det var lite yngre människor som besökte loppisar också :->




En charmig låda. Har inte riktigt bestämt ännu vad jag ska ha den till. För 20 :- blev den min



Brickbord ska fixas, så fort jag har en tjusig bricka. 20 :- tyckte jag var ett lagom pris!


En vacker tavelram. Jag satte in ett fint kort på bonussonen. Kan beskådas längre ner i inlägget.

-Herregud vilka skrikiga färger, utbrast sambon.
Jag hivade fram penseln och provmålade en av burkarna vit, tror faktiskt det blev ganska bra.


Söta små krokar, kan alltid passa till något.



Denna kan bli söt att kanske ha växter i


Två såna här "krukor" medföljde, men vet inte om jag kommer använda dem.
Krokarna, förvaringen, tavelramen och växtmojängen fick jag för 40 :-

Jag var i alla fall nöjd med mina fynd. Hon ska dessutom ha loppis i augusti igen, men då skall jag vara först på plats. Sambon är ju halvt road när jag kommer hem med massa loppispryttlar. Men så är det, man har olika intressen helt enkelt och det är ju tur att sambon respekterar mina och vice versa.

Älskade M fick ta plats i den vackra ramen

1 kommentar:

Mia sa...

Lova mig att du tar hand om kameran lite i Västervik också. =) Jättefina bilder!