tisdag 5 augusti 2008

Middag och pysslande i lördags

I lördags var vi hos mamma & pappa på middag. Jag och familj samt svärföräldrarna. Pappa hade fixat femkamp (som killarna vann med ynka 5 poäng, men vi i tjejlaget var ändå snyggast!) Vi var ute i trädgården med paraplyer över våra huvuden för att skydda oss mot det blöta från himlen. Mamma hade fixat supergod mat (som alltid!) och det blev en jättemysig kväll!

Jag och M somnade stenhårt på vägen hem. Han har ju en benägenhet att göra så, somna fort i bilen. Jag är inte sen att haka på. Powernap är mitt mellannamn. Blir så när man sover för lite om nätterna och måste ta vara på varje chans.


Tack mamma, pappa och bror för en trevlig lördagskväll!

Innan vi åkte dit pysslade jag lite och gjorde ljuslyktor/glasvaser till mina föräldrar som blev uppskattade. Kul att man kan göra saker av så enkla medel.

4 kommentarer:

Malin sa...

Söta lyktor!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jättesöta lyktor:)

Kram Annica

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Jasså, det finns fler som går under namnet power nap???!!
Här har du en som somnar både hos tandläkaren och i hammocken på stora sommarfesten.. "Råkar" man stanna av lite så somnar man.. // Linda ;o)

Cecla sa...

Klart man somnar i bilen!! :)
(just det som känns oroväckande när man tänker körkortsplaner haha)
Skoj med femkamp! Det va hundra år sen jag va med om en sån... Ska absolut fixas igen! Snarast :)
Ha det fantastiskt!!