tisdag 5 augusti 2008

Ruskväder

Riktigt ruskväder ute idag. Tror det kom över 40 mm regn bara igår, under natten regnade det och blåste det. Lite mysigt var det i och för sig att kura in sig under täcket. Hunden snarkade under mitt täcke och katten brevid.


Vi såg på filmen "Rambo" (konstaterade att det är verkligen en killfilm med allt pangade och blod, jag satt stundtals med ena handen för ögonen och den andra i godispåsen)
Påsen med godis var Pysen oerhört nyfiken på, allting som prasslar och sen givetvis innehållet. Han försökte krafsa upp påsen och när jag la upp påsen på min mage hängde han efter. Slutade med att han la sig rakt över den. "Ska inte jag få så ska väl ingen annan heller få något" verkade han tycka.


Tack alla ni som är här inne och läser samt kommenterar, jag blir så glad!
Avslutar med en bild på M som fick en gul ballong i Visby i somras. Gjorde bilden grå och lät endast ballong få behålla färgen.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jättehäftigt bild! Ja ursch vilket väder! Är det Aug el Okt man kan undra...
Själv sitter jag och skapar till kommande marknad, samtidigt som jag undrar vart semestern egentligen tog vägen! Snart är man inne i vardagstrallen igen.
Regnblöta kramar till er alla.
Mammis.