söndag 7 september 2008

Utlottning


Vilken helg! Om man bortser från det urusla vädret som inte var någon höjdare när det var hantverksmarknad så har det varit toppen. Mysigt att ha hela familjen på plats hos oss under helgen! Idag har jag stått i ett köpcentrum med föreningen jag jobbar för, den mot prostatacancern. Vi har sålt en del pins och pratat med folk, bra att synas och visa upp sig så att folk blir uppmärksammad på att sjukdomen finns.


Såg för några dagar sen att jag haft över 1000 besökare på min blogg sedan starten i mars/april. Det måste firas för jag blir så glad! Jag kör en liten utlottning där du kan vinna en dekorationstvål inslagen i gammalt papper med en spets runtom. Samt en liten ljuslykta med spets omkring.


Det du behöver göra för att vara med i utlottningen är skriva en kommentar till detta inlägg. Vill du ha större chans så länka gärna från din blogg till min. Då får man två lappar i dragningen.

Lycka till och tack så hjärtligt för att du besöker min blogg! På lördag den 13 drar jag vinnaren :-)


10 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Utlottningar är alltid kul! Grattis till de många besökarna!

Kram Annica

Anonym sa...

Tjoho! Grattis Jannica! :D

Huset på kullen sa...

Detta var en ny blogg för mig, kul! Grattis till alla besökare!

Hälsningar Linda

Vita hjärtan sa...

Hej och Grattis!

Vill gärna vara med på din lilla utlottning, kul!

Kram Annemari

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hej och Grattis till alla besökare!

Vill gärna vara med på din lilla utlottning.
Kram Irene

Anonym sa...

a hej! jag kan ställa upp i utlottningen. har ju sett grejjerna på rikigt o vet hur fina dom är! =) KRam

Anonym sa...

Grattis! Du är så kreativ och engagerad. Precis som lillsis!
Ni är TOPPEN!
Kramar/Mor Elvan

Mizty sa...

Kul att du hittade till mig så hittade jag ju hit.

Är gärna med i dragningen om det inte är försent.

Hälsar Mizty

Anonym sa...

Fin blogg! Klart jag vill va med i utlottningen! Har tyvärr ingen egen blogg./ Åsa
asatandersson@hotmail.com

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt med en tävling, såklart jag vill vara med :)

Grattis till besökarantalet!
Länkar till dig via min blogg.

Kram