fredag 31 oktober 2008

Dagar i livet

Jag tror alla upplever samma sak. Tiden rinner verkligen iväg. Hela veckan har jag kommit hem, ätit middag, lagt mig på soffan och somnat runt klockan 21.00
Helt utslagen har jag varit och tror nog det är en kombination av det mörker som lagt sig över landet och många tankar i huvudet.

Köpte två söta burkar på Tradera häromveckan. De ska diskas ur och sen vet jag inte riktigt om jag ska ha något i matväg däri, eller så får burken agera trådhållare genom ett litet hål i locket.

Var ledig idag och for iväg imorse för att hämta lilla M. Det är så underbart när han är hos oss, världens charmigaste unge. Han är helt enkelt en bra kille som verkligen har huvudet på skaft. Blir många gånger förundrad över hans klokhet och kommentarer han kläcker ur sig. Han förstår mycket trots att han bara är 6 ½ år.

Just nu lagar sambon pannkakor som är ett givet inslag när M kommer, blir så när man inte har honom så ofta. Dagen till ära för att det snart är Halloween blir det blodpannkakor!

Ta vara på er i helgen och tack för att ni läser min blogg, värmer gott i hjärteroten!

Inga kommentarer: