onsdag 22 oktober 2008

Vackra gamla vita spetsar


Jag har varit lite borta från bloggvärlden av vissa skäl. Men nu ska det väl bli ändring.
Måste visa upp lite vacker spets som jag fyndade i höstas när det var Torshälla marknad.
Tror det var Röda korset som hade loppis och det var inte mycket kvar när jag kom dit, men jag fann denna spets för endast 20:-. Den är jättelång och blir så fin lindad runt en träspole samt att ha till pyssel.


Älskade mamma hittade mer spets på en annan loppisbutik. Massa vackra spetsar för en hundralapp. Nu ska jag bara tvätta alltihop. Är det bara stryka efteråt på normal värme?

Det värmer så alla ni som besöker min blogg och lämnar kommentarer! Tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Fick du mitt mail med hästbilden?

Mia sa...

Är du osäker på värmen så börja så lågt du kan och se om det hjälper, höj sen mer och mer så riskerar du inte övervärmning.