lördag 11 oktober 2008

Vinst!




Jag hade tur och vann så fint te ifrån bloggen http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com/

Har deltagit i ett par tävlingar och aldrig vunnit, så lyckan var stor när jag läste mitt namn på bloggen! Min älskade sambo blev glad när teet dök upp! Jag själv dricker ju inte, men tänkte att det passar så bra till min te-fantatiska karl. Dock luktar det ljuvligt!



Det var inte bara en tesort jag vann tydligen, utan det fanns flertalet andra sorter med också. Tack snälla!

3 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Mmm...passar ju jättebra nu på hösten. :-)

Kram!

Brunkullan sa...

Hej! Kul att du blev nöjd över vinsten:)
Du kikar väl in på min nya tävling också?

De små smakprovpåsarna är en trevlig överraskning från rara Fia på Brunkullan Te (www.brunkullans-temakerska.blogspot.com samt www.brunkullan.com) :)

Susanne

♥ Fyra årstider sa...

Lycka till i min tävling, du ser ut att ha turen med dig.
Kram Lotta