måndag 6 oktober 2008

Solskenskatt

Korgen är från en loppis. För ett tag sedan fick den dock bli vit. Ibland tar det ett tag för mig att måla om saker. Det gäller att ha tiden, och det är sannerligen ingenting man har sådär jättegott om.
Man lämnar hemmet 06 på morgonen och är hemma igen vid 18.15 tiden. Så kvällarna går fort vill jag lova.


Den gamla formen som blomman är planterad i fick jag gratis på en loppis tidigare under året, skulle kunna vara en sockerkaksform. Det var tillsammans med de här sakerna som formen medföljde
Här ligger vår fina katt och myser i solskenet

3 kommentarer:

Mizty sa...

Du har alldeles rätt i ditt antagande, jag jobbar inom vården.

Pysan på armstödet, ett bevis på att katter kan konsten att slappna av. Härlig katt.

Kram Mizty

Anonym sa...

Jättefint arrangemang och jättefina kort du har tagit på det.

Mian sa...

Vad jag är imponerad av dig som pysslar och fixar en massa fint!