söndag 5 oktober 2008

Mysig lördag

Mysig lördag som spenderades i trollskogen. Medan pappa och L snickrade på garaget där hemma (http://www.garagenorrdalen.blogspot.com/) så tog jag och mamma en biltur till skogen för att leta svamp. Och svamp fanns det!


Efter långpromenaden i skogen intog jag och mamma varsin del av soffan. Mamma framför ena datorn med en film och jag framför andra datorn surfandes. Efter en stund snarkade vi ikapp.
När svampen var rensad blev det varma mackor med svampstuvning som hjärtat gjorde iordning. Mysig avslutning på en mysig dag!

Vi var ungefär lika trötta som lilla Pysan som intar en av sina favoritplatser när det är dags för att sova.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Milde tid vilken skön stil den katten har!

Brunkullan sa...

Grattis! Du är en av de 3 vinnarna av valfritt te från Brunkullan på min blogg:)
Maila din adress, så kommer teet på posten!

gustavsson_susanne@hotmail.com

Susanne

Gårdsromantik sa...

Vilken härlig dag med skogsvandring och slösurfande.

Vilken söt liten sömnig misse - måste ha bra balans.

Kram Maud

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga kattbilder!!

Kram Annica