tisdag 11 november 2008

Ibland räcker inte tiden...

Tid. Om man skulle få mer tid så skulle man säkert ändå sakna mer tid.
Har varit lite off från wilda webben då det var mycket jobb förra veckan och sen det ideella jobbet med Svemo i helgen. Kom hem 19-tiden i söndags och slocknade som en mörbultad köttbit på soffan.
Men blev så oerhört glad och varm inombords när jag dels läst alla era kommentarer (som jag skall svara på så fort jag kan) samt att jag vunnit en utlottning hos Lilla Flisans hus.
Sen har jag världens bästa familj också, inte att förglömma i tider som dessa när man behöver omsorg och kraft.
Kram på er!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Livet är fullt av prioriteringar...
Det ska bli kul att ses på lördag!
Då får vi äntligen pyssla om dig/er lite grann!!!

Gårdsromantik sa...

Ibland kommer de där paketen precis i rättan tid.

Ja hur skall man få tiden att räcka till? Man får ta det som det kommer.

Kram Maud