tisdag 23 december 2008

GOD JUL

Sambon slår in några paket, granen får faktiskt vänta till morgondagen när M kommer från sin mamma till oss. Då passar vi på att pynta tillsammans med honom istället. Elden sprakar i öppna spisen och vi är lagom trötta. Ska bli skönt att snart krypa ner och få slumra. Enligt tradition äter vi julfrukost hos ett par goda vänner eftersom mannen i familjen fyller år. Brukar bli ett gäng vid frukostbordet och det är alltid så mysigt!

Passade på att göra en gå-bort-blomma till morgondagen.
Mycket roligare att ordna något själv än att köpa en färdig julgrupp tycker jag.
Om man har tiden förstås, ibland räcker ju inte den till.
Jag ville få pinnarna lite frostiga och kladdade på lim och rullade dem i socker
Klippte ett hjärta och knöt fast med ett spetsband
Dekorationen i sin helhet

Passar på att önska alla en GOD JUL!
Kram från mig

5 kommentarer:

S o F sa...

Önskar dig en fin och God Jul!

Varma Julhälsningar!

Mian sa...

Återigen så jäkla vackra bilder!

Önskar er en riktigt God Jul.

Kramar

Gårdsromantik sa...

Så snyggt!

Smart idé att frosta pinnar.

God Jul!

Kram Maud

LillaFlisan sa...

Ljvlig blomma och vilken fantastiskt bra idé med sockret!!!!

En riktigt god jul till dig och de dina!!!

Julkramar

Flisan

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad fint! Hjärtat blev verkligen pricken över iet!

Kram Annica