söndag 1 februari 2009

7-års kalas och nya rutiner

Jag håller ju på och vänder upp och ner på hela huset för att städa, som är min nya form av terapi. Men nu har jag lyckats städa bort kabeln för att få över bilderna från kameran... så ikväll blir det inga inlägg, men förhoppningsvis senare.
Igår hade vi 7-årskalas för M. Vi blev 21 personer och det var sannerligen full fart.
Efter mat, fika, trevligt sällskap, glada skratt och en trasig spegel ramlade jag och sambon ihop i soffan. Men sen tog vi tag i disken och senare fortsatte jag mitt städade.
Sambon undrade vad jag får energi ifrån och ja, glada och förväntansfulla besked ger en energi helt enkelt!
Ikväll tog jag äntligen tag i mina, förhoppningsvis, nya rutiner. Träningen. Idrottsföreningen här hemma har gympa två gånger i veckan. Så otränad man är... men så skönt att få svettas och sen hem för att ta en skön dusch. Hann förbi våra snälla grannar med en bit tårta från gårdagen också.
Tråkigt med inlägg utan bilder, ville visa den fina blomman som vi fick av mina föräldrar. Men det får bli sen helt enkelt. Ha en underbar vecka! Kram J

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Nu ska jag kika vem du är..
Kram Lotta

Villa Carl Larsson sa...

Tack och vad roligt att du ville vara med. Nu finns en ny chans :)

Kram Josefin

Anonym sa...

Hej Fluffan!
Tänkte bara glädja dig med att jag oxå har racermage nu...
Krya på oss! Det är så trist på jobbet utan dig!
>För övrigt har vi fått Automobils gamla soffa! Så nu behöver man inte sova under skrivbordet längre!
;P