måndag 2 mars 2009

Hoppet om våren

Just som jag trodde våren trevande hade hittat hit så kommer det idag världens snöstorm och blöter ner mina drömmar om värmen.
Blomman fick jag av mamma o pappa när jag fyllde år. Väldigt söt och annorlunda!


Veckorna verkligen flyger fram. Men på sätt och vis är det bra för då är våren snart här! Man vill ut och fixa fint i trädgården och få njuta av solen.


Fina skålen jag fått av mamma som hon fyndat på second hand. Fylld med clementiner som ska ge lite extra C-vitamin kick.

Hoppas ni får en bra arbetsvecka! Ta vara på varandra! ♥

5 kommentarer:

Snuttan sa...

Ohh än så har vi inte fått snööönnn

Vad fin skål

Kram

Anonym sa...

Vilka otroligt vackra bilder!
Kramar Benita

Stina sa...

Så söt blomma. Jag hade en sådan för ett tag sedan.

Ja, man blir inte klok på detta väder alltså. Det räcker med snö nu. Mera Sol!
Kramis

Anonym sa...

Jag skriver väl för tråkigt för att folk ska kommentera.. eller så är det bara en massa tråkiga som läser min blogg. =) jo det är väl dags att ta bort snön.. Tar mig aldrig tid bara.. fixa du om du vill. samma lösen som sist. =) Ringer dig imorrn om helgen.

LillaFlisan sa...

Åh! Så snyggt du har gjort bloggen!!!

Kände inte igen mig först!!
(inte för att den inte var jättefin innan också för det var den ju så klart! :-).
Så vårigt!!

Svaret på ditt mail:

Yes!
Hur visste du det!?


stor kram Flisan