torsdag 20 augusti 2009

Tankar och funderingar

När man bor ute på landet hälsar åskan på ibland. Det medföljer att man blir utan uppkoppling för att leverantörens station gått sönder och tar dagar att laga. Men nu så...!
Trots en del varma dagar är mornarna kyliga och det känns att hösten är på ingång.
Det gör ingenting, för det är en mysig period och vi har så mycket att se fram emot!

Magen växer och det känns overkligt att ha en liten knodd som sparkar på en inifrån.
Bara önskar att allting får gå bra, vår resa har varit lång och det tar på krafterna att vara ofrivilligt barnlös.
Jag tror att det är bra att stanna upp ibland och fundera på vad man vill här i livet.
Det finns så många möjligheter och chanser att ta vara på, samt att glädjas åt småsakerna.
Allting är så skört!
Ta vara på er!

4 kommentarer:

Mian sa...

*kramar om*

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej gumman. Kul att du är med i min utlottning. Och skönt att du fått fart på Internet igen. Ha en fin fredag.
Kram AnnaMaria

Fröken Fräken sa...

Trots att man bor mitt i stan kan åskan ställa till det här med. Den slog nämligen ut det elektroniska låset i tvättstugan! Internet har än klarat sig, peppar peppar!

Stämplarna finns bara med på bild på Granits startsida, men som sagt, det finns inga uppgifter om pris. Jag har för mig att de kostade 149 kr.

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej!
Vad kul att hitta hit med hjälp utav att du vill tävla inne hos mig.
Återkommer gärna och du är så välkommen tillbaka till mig när du har lust.
Lycka till:D