söndag 20 september 2009

Mer bilder från Lyckebo

Dagarna bara försvinner...och jag som tänkte visa bilderna från butik Lyckebo för länge sedan. Men nu kommer de här.



I helgen har vi haft kalas för sambon som fyllt år. Vi var väl runt 30 personer och sedan sov syster över med sambo och son. Så lite lätt trött har man varit idag.
Mina fingrar värker bra utav svullnaden pga graviditeten. Det är som att gå runt med gummiband hårt lindade runt fingertopparna, ungefär som blodstopp. Så känns det konstant. Väldigt obehagligt. Men allt skit är det värt för att få barn känner jag, så jag försöker undvika att klaga.




Sambon fick bland annat en varmkompost från min familj - perfekt! Nu ska det återvinnas ordentligt! Tack så hjärtligt!



Nu är det fem veckor kvar att jobba och ungefär 6-7 veckor till beräknad nedkomst för knodden i magen. Barnvagn och bilbarnstol är fixat. Kläder har jag fått låna av syster. Vagga finns hos svärföräldrarna. Så vi är redo när knodden är redo!

Inga kommentarer: