lördag 15 november 2008

Äntligen helg och underbara Flisan som skickat fint paket!

Efter att ha avslutat en stressig vecka med en väldigt bra fredag på jobbet var jag på gott humör när jag kom hem. Sambon hade maten klar och på köksbordet skådade jag ett brev, till mig!
Öppnade upp det och inuti fanns detta vackra paket. Inslaget så fint, med band och så tjusigt textat på hjärt-kortet. Underbara människa som lägger ner tid och kraft på att skicka så fina och mysiga paket! Jag blev helt överlycklig!
Vinsten kommer från Lilla Flisan med den fina bloggen: www.lillaflisans.blogspot.com
Jättefint fat med tjusiga detaljer
Jag tror nog jag redan vet vad jag skall ha fatet till. Tror det kommer bli jättefint!

Som om det inte räckte skickade även Flisan med två väldoftande värmeljus med tillhörande ljushållare. Så himlans gulligt av dig!




Ikväll ska sambon och jag och två vänner se Henrik Schyffert. Det ska bli trevligt! Imorgon är det nog bara vara hemma som gäller. Man behöver lite egen tid ibland. Pappa kommer över och skall hjälpa sambon att lägga tegelpannorna på garaget. Bara hoppas att vädret håller i sig!

Trevlig helg och tack Flisan för mina fina vinster!

7 kommentarer:

Mizty sa...

Grattis till vinsten.

Kram
Mizty

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh var det du som vann den fina brickan! Lyllos dig! Det är bara att gratulera!!

Kram Annica

LillaFlisan sa...

Så roligt att du blev glad!!!


Kram

Flisan

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hejhej! Tack för kommentaren! FÖr att besvara din fråga om min blomma...det är en fuskblomma från Indiska:)

Kram Annica

Stina sa...

Vad fint du vann!:-)

Jo, Maja hon är 14 år.;-)
Kramis

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul med vinsten!!
Och hoppas att Schyffert var bra:)
Kram Lallis

annaslantliv sa...

Hej1 Kul att du tittade in hos mig!
Får gratulera till vinsten. Alltid lika kul.
Kram Anna