torsdag 18 december 2008

Förkylningstider

Tänkte visa er bild från luciafirandet vi var på i veckan, men det blir nog imorgon. Krafterna är helt slut. Sambon började bli förkyld tidigare i veckan. I måndags kröp jag ner i sängen och kikade på två avsnitt av Desperate housewifes innan sovdags. Innan jag somnade kände jag att halsen började göra ont.
Sen bröt det ut. Kollegan tyckte jag nös som en "skogshuggare" eller vad han sa.
Imorgon blir en relativt kort dag på jobbet innan ledigheten. Jag gillar och trivs väldigt bra på jobbet, men det ska bli väldigt skönt att inte behöva sitta och köra bil, åka tåg, åka tunnelbana och sen buss i 4 timmar om dagen.
Hoppas att ni mår bra och inte är sjuka! Kram!

5 kommentarer:

Mian sa...

Hoppas det inte är från oss förkylningen kommer... Med tanke på hur mycket manfred hostar och snorar hela tiden...

KRYA PÅ ER!
Kramar

Veronica sa...

Nog sjutton är det förkylningstider alltid! jag misstänker att jag kommer åka dit rätt rejält om ett par dagar...... Jag brukar ALLTID bli sjuk när jag har ledigt, förstår inte varför....

Krya-på-dig-kram
Veronica

Stellan sa...

Förkylning är ingen sjukdom, det är ett vintertillstånd. Aids är en sjukdom.

Marie sa...

Tack för din snälla kommentar hos mig och hoppas att du snart kryar på dig!

Ha en trevlig helg och en riktigt God Jul!
Kram Marie

Marie//Tekla Maräng sa...

Hoppas ni hinner bli pigga till JUL.
Passar även på att Önska er en God Jul.