onsdag 31 december 2008

Gott slut och gott nytt

Så var det sista dagen på året. Känns ganska konstigt att det gick så fort, som alltid i och för sig.
Många bra saker har hänt 2008 och såklart många mindre bra saker.
Sista inlägget för året avslutar jag med några bilder tagna på min och vovvens promenad i skogen där vi bor.


Mamma, jag, sambon och pappa fick alla nya jobb under första halvåret. Pappa startade till och med egen firma, väldigt imponerande! Mamma jobbar med det hon gillar bäst, att få hjälpa andra människor. Sambon slapp jobba kvällar och helger och jag fick ett gäng supersköna kollegor på mitt jobb där jag trivs som tusan. Enda negativa är 4h restid varje dag.

Att mormor avled tillhörde de tråkiga sakerna under året. Hon hängde med länge och har stått pall det mesta med 12 ungar..."man måste vara lite tokig ibland för att överleva" sa hon en gång och det stämmer såväl!

Jag och sambon har gått igenom ganska mycket under hösten. Det har varit tufft men tillsammans är vi starka som tusan. Nu hoppas vi att allt ska gå den vägen vi vill, vi önskar och hoppas så innerligt. Det kommer bli ett stort projekt om det lyckas, men vi är beredda.

Att en blogg kan ge så oerhört mycket positiva känslor är fantastiskt. Sedan jag började blogga i mars så har jag läst många underbara bloggar och haft kontakt med många underbara personligheter. Hoppas det fortsätter, blir så glad av detta!

Slutligen vill jag bara önska ett gott slut och ett gott nytt år!
Ta vara på er så mycket det går, lev i nuet och ta hand om era nära och kära.
Ta chanser, man kan missa så mycket annars!

Stor kram!

3 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Gott Nytt År

Kram Annica

Gårdsromantik sa...

Vilket omvälvande men övervägande positivt år!

God fortsättning på det nya året!

Kram Maud

Mia sa...

Fina bilder! Gott nytt år på dig med!