torsdag 8 januari 2009

Utmärkelse från en himla go tjej!

Det är kul att träffa alla kollegor igen men det har varit lite hektiskt och jag ser fram emot helgen. Nu var det några dagar sedan men jag fick en fin kommentar från Veronica med bloggen Lockas lilla längtan att hon kanske kunde pigga upp mig lite så jag klickade mig in på hennes sida och fann denna fina utmärkelse som hon gett mig!

Tusen tack raring, det var en trevlig och välbehövlig överraskning som gjorde mig så glad!
Läs texten nedan


Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!
Jag skickar vidare denna utmärkelse till:

*
*
*
*
*
*
*


Stor kram från J

6 kommentarer:

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Men GRATTIS till awarden och TACKAR allra, allra ödmjukast för den jag fick!!!!Önskar dej en fin helg!! //Linda

Vecka - Vecka sa...

Tack så väldigt mycket! Och grattis själv! Blev så glad då jag av en slump märkte att jag fått en utmärkelse av dig!

Kram, Lotta

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men åh vad glad jag blir! Stort tack kära du:)

Kram Annica

Lallis - liv och leverne sa...

Men söta du; tack!:)
Vad du är go!
Och grattis till din utmärkelse.
Kram Lallis

LillaFlisan sa...

Men goaste!!!

Varför har jag missat detta inlägg??

Nu hamnar du på min blogglista, har ju helt missat att lägga in din blogg!!

tusen tusen Tack!!!

Kram

Flisan

Nettan sa...

Nämen tack !! =0)
Du får den tebax 1000 ggr om...va glad jag blev !
Behövs en dag som denna med " storm & arbetsförm.besök =0( "

Tusen tack vännen..
Kram Nettan