torsdag 19 februari 2009

Födelsedagsmys

I tisdags blev man då ett år äldre. Närmare bestämt 24. Ingen speciell ålder sådär, värre blir det om två är då jag inte längre reser på ungdomsbiljett med SJ ;-)
När jag kom hem möttes jag först av två brinnande marschaller i kylan. I köket stod sambon och lagade middag (visserligen en vanlig företeelse) men han hade tänt ljus och gjort mysigt.
Älskade sambo, så glad att jag har honom!
Fick också jättefina blommor


Efter middagen var det bara sätta igång med bullbakandet. Eftersom det blir kalas på lördag är det lika bra att vara ute i god tid. Kröp i säng halv tolv på kvällen. Nog sista gången jag bakar på kvällen, fungerar inte riktigt när man kommer hem så sent som jag gör.
Men lite nöjd kände jag mig allt.



Min present och ett av de finaste födelsedagskort jag någonsin fått får ni se en annan dag.
Vi har bytt värmepanna idag så temperaturen har legat runt 13-15 grader härinne. Måste krypa i säng snart och värma mig under täcket.

Ha en underbar kväll, snart är det äntligen helg!

Kram till er!

2 kommentarer:

Snuttan sa...

Grattis i efterskott

Vilka underbara bilder du visar..mMmvilka härliga bullar ser jättegoda ut

Kram

Nettan sa...

Stort GRATTIS i efterskott, vad mysigt med middag & tända ljus =0).

Kram Nettan